IMG_2405

dr Magdalena Wegner-Jezierska

Założycielka Gabinetu Psychologicznego oraz Szkoły Praktyka Psychologii Dzieci i Młodzieży ZAPRZYJAŹNIENI. Psycholog, terapeutka dzieci i młodzieży

Nazywam się Magdalena Wegner-Jezierska. W 1998 roku ukończyłam z wyróżnieniem jednolite studia magisterskie na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku psychologia. Na tym samym wydziale, 5 lat później, uzyskałam tytuł naukowy doktora nauk humanistycznych w zakresie psychologii. Przez ponad dwadzieścia lat, obok pracy praktycznej, zajmowałam się kształceniem studentów, obecnie nadal spełniam się w roli dydaktyka prowadząc kursy dla specjalistów, a także rodziców. Moje szkolenia uzyskały w 2018 roku patronat Rzecznika Praw Dziecka pana Marka Michalaka. Jestem członkinią zwyczajną Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.

Moim zamiłowaniem jest praca z dziećmi i młodzieżą. Od ukończenia studiów pracuję indywidualnie oraz grupowo z najmłodszymi oraz nastolatkami w obszarze wsparcia psychologicznego, terapii indywidualnej, socjoterapii, treningów asertywności, umiejętności społecznych, interpersonalnych i innych. 

Z bardzo dobrymi wynikami ukończyłam Studium Psychoterapii Dzieci i Młodzieży
w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii  we Wrocławiu, a także Neuropsychologię Kliniczną Dziecka przy Instytucie CBT w Warszawie oraz Terapię Psychologiczną Dzieci
i Młodzieży, w nurcie poznawczo-behawioralnym, przy CBT w Warszawie. Jestem certyfikowanym trenerem treningu umiejętności społecznych, trenerem LEGO® based Therapy Training for Autism (Autism Research Centre, University of Cambridge)
oraz certyfikowanym terapeutą Empathy Dolls. Posiadam także kwalifikacje do prowadzenia mediacji rodzinnych oraz pomocy psychologicznej dla par.

W obszarze dziecięco – młodzieżowym służę swoją wiedzą i doświadczeniem w roli biegłej sądowej. Biorę udział w konferencjach oraz wydarzeniach społecznych dotyczących kwestii zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży.

Jestem autorką „Szkoły macierzyństwa” (Wyd. W Drodze, 2015), „Wychowania maluszka od urodzenia do trzeciego roku życia” (Wyd. Harmonia, 2017), „Scenariuszy zajęć z zakresu rozwoju kompetencji emocjonalno- komunikacyjnych dzieci i młodzieży w szkole podstawowej” (Wyd. Harmonia, 2020) oraz „Scenariuszy zajęć wspierających rozwój kompetencji emocjonalnychi społecznych młodzieży w szkole ponadpodstawowej” (Wyd. Harmonia, 2022), Kart Aktywności Nastolatków (Wyd. HEIM,  2022) oraz „Puszka. Dobre rozmowy na ważne tematy” (Wyd. Harmonia 2023) oraz licznych artykułów naukowych i popularnonaukowych.

Jestem mamą sześciorga dzieci (ur. 1999, 2002, 2006, 2009, 2013, 2016 r.). Bycie w codziennej roli rodzica, dobrze weryfikuje wiedzę teoretyczną i daje mi niezliczone bogactwo doświadczeń.

W ZAPRZYJAŹNIONYCH zajmuję się konsultacjami psychologicznymi, terapią psychologiczną dziecka oraz nastolatka, pomocą w kwestiach wychowawczych. Prowadzę lub superwizuję grupy treningu umiejętności społecznych, grupy LEGO based Therapy. Szkolę specjalistów oraz rodziców w ramach Szkoły Praktyka Psychologii Dzieci i Młodzieży.